Friday, October 14, 2011

Palaneet patongit

En tieda miten aloittaisin, koska mun tekee aina mieli aloittaa sanomalla, etta eilen oli mukava paiva. Aamulla olin luennolla, paivalla tein esseeta ja asensin ilmankosteudenpoistajan, iltapaivalla menin luennolle ja luennon jalkeen menimme porukalla kiipeilemaan. Allison suoritti puolentoista tunnin mittaisen pakollisen oppituokion varmistamisesta. Talla valin mina, Kristina ja Matze kapuilimme ylos alas. Tobikin tuli todistamaan miten puutteellista meidan kiipeilytekniikka on. Tassa muutama kuva.


Matze "varmistaa"

Tobilla ja Kristinalla on tekohymysta paatellen tosi hauskaa



Allison harjoittelee

Mun oli pakko tehda taa taas, koska Kristina ei ikina huomaa mitaan. Ruotsalaiset.

Vahan haastetta punnerruksiin

Reenin jalkeen tulimme porukalla meille kokkaamaan ja viettamaan iltaa. Illan menusta vastasi Matze: spaghetti bolognesea ja paahdettua valkosipulileipaa. Ensimmainen patonkisatsi kypsyi hitusen liikaa. Nyt ainakin tiedamme, etta palohalytin on kunnossa.

Kristina vastasi viinista, Tobi sipulista, mina tomaattisosepurkkien avaamisesta ja Allison tunnelmasta

Maistuisiko patonki?

Nom nom nom

Ennen nukkumaan menoa selvisi mista hamahakit paasevat mun huoneeseen. Allison loysi lattianrajasta pienen raon. Mulla ei ole mitaan hamahakkeja vastaan, mutta ne eivat tee mun oloa yhtaan kotoisammaksi, joten olen mieluummin ilman. Mun vaistot toimii yleensa tosi hyvin naissa hyonteismyrkytysasioissa. Esimerkiksi Thaimaassa valelin hyttysrasvaa seinille pitaakseni muurahaispataljoonat loitolla meidan evaista. Hamahakkeja varten valitsin klooria sisaltavan pesuaineen Allisonin siivouskaapista. Pullon kyljessa lukee: Ala kayta, jos sinulla on astma tai muu hengityselinsairaus. Suihkuttelin koko rakosen aineella ja lopuksi taytin sen viela paperilla ja peittelin muovipussilla. Tadaa. Emma 1 - Hamahakkiyhdyskunta 0. Tosin nukkuminen kloorintuoksuisessa huoneessa ei ollut ehka astmaatikolle paras valinta.

Tana viikonloppuna aion tehda kaikki rastissa olevat lukemiset ja valmistautua maanantain midterm -kokeeseen. Katsotaan mita kivaa keksin kirjoitella lukujen lomassa. Nyt lenkkikamat niskaan ja nauttimaan kirpeasta syysilmasta. Rentouttavaa viikonloppua raksut!

No comments:

Post a Comment