Wednesday, October 19, 2011

I hate my stupid bike

Myohastyin eilen TAAS hissan luennolta. Vika ei ole minussa, vaan mun tyhmassa pyorassa. Ensinnakin ketjut irtosivat taas. Sain ne paikoilleen ja jatkoin matkaa. Seuraavaksi takarengas alkoi hinkata pyoran runkoa, niin etta rengas ei lopulta liikkunut ollenkaan. Tama on kaynyt aikaisemminkin, joten tiesin mita tehda. Avasin yhden osan ja potkaisin vahan. Jatkoin matkaa ja jumitus toistui taas. Kun sain lopulta pyoran ajokuntoon, olin jo myohassa. Viimeisen luennon jalkeen huomasin, etta mun takarengas on tyhja. Ajoin kuitenkin kotiin. Matkalla pyoran etulamppu vaantyi pinnojen valiin ja kauhea kolinahan siita seurasi. Korjasin senkin ja paasin lopulta kotiin. Pyorassani on kori, mutta sehan valuu aina etupyoraan kiinni. Pyoran vuokra 9 kuukaudelta on 45 dollaria. Halvalla saa tyhman pyoran. Onneksi mulla on turistivaihe paalla, muuten saattaisin jopa arsyyntya.

Tanaan on keskiviikko eli kiiruspaansarkypaiva. Kiireesta huolimatta ma rakastan keskiviikkoja, koska mulla on kivoimmat kurssit putkeen. On sanomattakin selvaa, etta juoksu ja kiipeily on mukavimmat kurssit, koska mun ei tarvitse istua koulun penkilla. Cross-cultural business communication -kurssilla  on kivoimmat kurssikaverit, joten siella on aina hauskaa. Wilderness survival -kurssin vetaja taas on maailman hauskin tyyppi. Lisaksi kurssin todella mielenkiintoinen, koska se on aivan erilainen kuin mikaan mita olen aikaisemmin opiskellut. Mista tulikin mieleeni, etta... minulla on kaksi tuntia aikaa lukea Wilderness survival -kurssin pistareihin, joten lopetan lyhyeen. Sain Kristinalta eilen kaikki kuvat, joita han on ottanut. Tassa mina, silmapussit ja frozen yoghurt. Halit ja pusut! :)

My first frozen yoghurt with berries and chocolate bars, nomnomnom.


3 comments:

  1. Hi! Toi olis kyllä munkin herkkua :)

    ReplyDelete
  2. Emmu, miten sä aina onnistut noiden pyörien kanssa?

    PS Pistä pyörän korin kiinnikekohdan alapuolelle vähän teippiä, niin se ei enää valu alaspäin. :) Voin ottaa korjaussarjan mukaan kun tullaan.

    ReplyDelete
  3. Voi Katju, sulta luonnistuu aina kaikki. Mapa yritan tota. Mutta epailen... on meinaan sen verran valuvaa sorttia, etta ei teipit valttamatta pysty... :)

    ReplyDelete