Saturday, October 22, 2011

Kotiparturi

Tunnin paasta on lahto rannikolle. Odottelen, etta puuroni valmistuu ja horpin kahvia nalkaani. Meilla oli eilen pyykki-ilta Allisonin kanssa. Pesimme nelja koneellista sen kummemmin miettimatta, etta missa pyykit kuivaamme. Asuntomme muuttui muutamassa tunnissa yhdeksi suureksi pyykkitelineeksi. Ja miten kay, kun asunnossa on markia vaatteita ympari ja ampari? Vastaus: ilmankosteusprosentti kasvaa. En tieda miten se voi olla enaa korkeampi, mutta kun aamulla tallustin keittioon, sain todeta, etta kylla se voi. Olimme sen verran nokkelia tyttoja, etta laitoimme ilmankosteuden poistajan surraamaan olohuoneeseen yoksi. Vesisailio tayttyi kuitenkin alle tunnissa eli se siita. Ma en ainakaan nouse lampimasta sangystani keskella yota minnekaan. En ainakaan alloa vesisailiota tyhjentamaan. Illan ohjelmaan kuului myos parturileikki. Allison tasas minun naavatupot ja ma leikkasin Allisonin hiukset kerroksittain. Lopputulos oli yllattavan hyva.

Allison asettaa ilmankousteudenpoistajan taysille. Tarvitsemme suuremman vesisailion.


Mun Jenkit (salmiakki taysksylitoli) loppuu muuten ihan kohta. Jos vahingossa ostatte purkkaa kaupasta, eksytte postiin ja kompastutte kassalle pain, voitte saman tein postittaa tanne Eugeneen. Osoitehan on 914 East 18 Ave. Apartment 13, 97403 Eugene. Ystavyys punnitaan nyt. Muhaha. Vitsia, vitsia. Tuikku ja sis, voitteko tuoda mulle purkkaa, kun tuutte. :) Ma googlasin muuten tuon osoitteen varmistaakseni, etta postinumero on oikein. Mun kodista, ja viela tarkemmin mun huoneesta, on kuva google mapsissa. Kiva.

Minulla on koko ajan ollut kauheita hahmotusvaikeuksia aikaeron kanssa. (Ja kieliopin kanssa nakojaan myos.) Ajan laskeminen on liian vaikeaa mun matikkapaalle. Tai siis se olisi, jos mulla olisi matikkapaa. Eilen mun aiti valaytti ohi mennen, etta ei sun tarvitse lisata 10 tuntia sun aikaan, vaan vahennat kaksi tuntia sun omasta ajasta. Tadaa! Etta aidit on fiksuja. Kello onkin jo 8:44 eli lahtoon on 45 minuuttia. Miun tarvitsee tehda jotain mun naavatupoille, etta kehtaan astua kotiovesta pihalle. Mukavaa lauantai-iltaa! Halit <3

2 comments:

  1. Mulla on puhelimessa kaksoiskello ja toinen kello kääntyy jälleen heti sun aikaasi vastaavaksi kun Anselmi vain tulee Kiinasta takaisin (työreissulla). Uskoisin muuten, että sun Samsungista löytyy samainen kello. Itse saan lisättyä sen tuohon puhelimen ensimmäiseen "työpöytä"-näkymään. :)

    ReplyDelete
  2. Joo, Samsungissani on, mutta maa kaytan Motorolaa. Se ei ole niin fancy. Lapparissa mulla on teidan aika ja vielapa saatiedot. :)

    ReplyDelete