Sunday, November 6, 2011

Tyhma pyora on tarttuvaa

Voin vannoa kasi sydammella, etten ole ikina uhrannut nain paljon aikaa opiskeluun sunnuntaina. Lahdin heti aamusta kirjastoon tekemaan esseeta. Kopotin kolmanteen kerrokseen, riisuin kengat, pistin villasukat jalkaan, kaivoin nelja paksua opusta esiin, asettelin evaat poydalle, otin mukavan asennon tuolissani ja totesin, etta lapparin laturi jai kotiin. Jaahas. Ei muuta kuin villasukat veks, kengat takaisin jalkaan, kirjat ja evaat takaisin reppuun, mukavan asennon purku, rappuset alas ja laturia hakemaan.

Mika tasta teki viela mukavampaa on se, etta Matzella on mun pyora lainassa huomiseen asti. Hanelta meni rengas eilen. Miksi? Koska hanen pyoransa on vuokrattu samasta paikasta kuin minun eli Tyhmien pyorien vuokraamosta. Takaisin opiskeluun, koska ma en muuta tee. Illan vietin ryhmatyota tehden yliopistolla. Olin kotona 21.30. Kavin mina kaupassa ostamassa ruuat ensi viikoksi. Kaupassa kaynti ei ole enaa niin eksoottista, etta siella jaksaisi intoa piukassa notkua joka paiva. Kylla, Safeway oli mun Disney Land ensimmaisen kuukauden ajan, koska siella oli kaikkea uutta ja ihanaa. Nykyaan karryni nayttaa aina samalta: kolme keittoa Delista, kaurahiutaleita, kahvia, banaaneja, paarynoita, pikkuporkkanoita, maitoa, hummusta, kananmunia ja mangoappelsiinituoremehua. Valilla jatskia. Leivat haen toisesta kaupasta.

Huomenna aamulla on aikainen heratys, koska minulla on hissan essee kirjoittamatta ja HRMtutkimuksen lahdekirjallisuus etsimatta. Viela yksi juttu. Olen videoinut juttuja alusta asti, joten videokuvaa on kertynyt aika lailla. Olen yrittanyt laittaa videomateriaalia tanne blogiin, mutta se ottaa niin kauan, etten ole saanut tehtya latausta loppuun asti. Jos haluat nahda Emman mittayksikko- hammennyskohtauksen patikkaretkella tai millainen on amerikkalainen hampurilaisravintola, laita viestia mun inboxiin. Lisaan sinut custom-listalle. Mukavaa alkavaa viikkoa! Ootta rakkaita! Halit. <3


Lauantai-illan tyylipisteet kotiin vei jalleen kerran Emma! Ihan vieraita varten puin ja hiuksetkin laitoin.

No comments:

Post a Comment