Tuesday, November 29, 2011

Tyhman pyoran arvoitus

Tyhman pyoran arvoitus on ratkennut. Hain apuvalineita Tyhmien pyorien vuokraamosta. Menimme Daven kanssa avaamaan lukkoa, mutta eihan se auennut. Menimme takaisin Tyhmien pyorien vuokraamoon ja he lupasivat hoitaa homman. He tarkistivat tietokoneelta mun lukon yhdistelman. Se on helposti muistettavissa oleva vuosiluku. Kuinka ollakaan, Tyhmien pyorien vuokraamon tyontekija sai lukon auki, mutta ei ydistelmalla, jota mina kaytin. Han kaytti toista yhdistelmaa. Eli tittididiidii, minulle annettiin alusta asti vaara yhdistelma. Vuosiluvun pitaisi loppua tietokoneen mukaan yhdeksaan, mutta lukko on ohjelmoitu vuosilukuun, joka loppuu nollaan. Mita? Olen saanut pyorani lukon auki onnestuneesti kaksi kuukautta vaaralla numeroyhdistelmalla. Ja taman kyproniittilukon pitaisi olla paras laatuaan. :D

Toinen erikoinen tapahtumasarja on kaynnissa minun puhelimen kanssa. Minun numeroni on jostain syysta kuulunut jossain vaiheessa tytolle nimeltaan Caitlin. Puhelin ja numero ovat olleet mun host perheen kaytossa vuodesta nakki ja makkara, joten en tieda miten tama on mahdollista. Olen saanut outoja tekstareita ja puheluita noin kuukauden ajan. Viimeisen kahden viikon ajan luottoyhtio on jattanyt minulle vastaajaan viestin kolme kertaa paivassa. Lisaksi he soittavat useasti paivassa. Olen kerran jo selittanyt heille tilanteen, mutta soitot jatkuivat. Hanella on varmaan ongelmia luottokunnan kanssa. Tanaan sain viestin hanen tyonantajaltaan. Viikonloppuna hanen ystavansa soitti minulle. Outoa. To be continued...

Nyt nunnumaan. Unosia! :)

No comments:

Post a Comment