Thursday, December 1, 2011

Flip cup

Nopeasti, koska kello on noin kaksi yolla, enka vielakaan ole unten mailla. Minun ryhmani eli team-USA (ks FB) piti tanaan presentaation cross-cultural business communication kurssilla. Presentaatioiden tarkoitus oli hauskuuttaa opiskelutovereita. Vedimme ensimmaiseksi juomapelin nimelta flip cup ja toiseksi sananarvauspelin. Meidan ohjelmanumero oli kuulemma viihdyttavin kaikista. Go mun ryhma! Juoksukurssilla osallistuin leikkimieliseen suunnistuskilpailun, jonka minun ryhmani voitti. Lisaksi sain palkinnon, koska oli ainoa, joka oli lasna kaikilla juoksutunneilla. Go Emma!

Kuudelta menin kiipeilemaan Naten ja Benen kanssa. En muista milloin mulla olisi ollut nain hauskaa kiipeilyseuraa. Nama kaksi eivat siis tunteneet toisiaan ennestaan. Nate opetti kiipeilya mun kurssilla ja Bene on saksalainen vaihtari.  Mun salainen agendani oli saattaa nama kaksi ihmista yhteen, koska he voivat vieda minulle koyden ylos. Ja siihenhan tarvitaan kaksi ihmista, jotka osaavat liidata. Olen nero. Sain harjoitella monta kertaa. He tulivat juttuun vahan liiankin hyvin. Kiipeilytouhu meni jatkuvasti totaaliseksi pelleilyksi, koska nama kaksi eivat ota itseaan liian vakavasti. Kaytannossa he nayttivat minulle mita minun ei pida tehda, kun kyseessa on liidaus. Bene naytteli horjahtavansa juuri ennen koyden asettamista, useasti ja typerasti. Lisaksi he demonstroivat mita kummallisempia varmistusasentoja. Minut he pistivat keinumaan valjaissa edes takaisin ja ympari ampari kahden metrin korkeudella, koska liidiseina kaartuu keskelta juuri sopivasti niin, etta seinaan ei voi laskeutuessa osua. Vapaa pudotus on myoskin aina kivaa, kunhan se loppuu ennen maahan tuloa. Funfun. Nyt nukkumaan. Haleja naperoiset! :)

No comments:

Post a Comment