Thursday, December 15, 2011

Natural History Museum ja Central Park

Kavimme aamulla jonottamassa Rush-lippuja eli viimehetken lippuja Chicago-musikaaliin. Lippujen myynti alkoi aamulla kello kymmenen, mutta olimme jo puolelta paakallopaikalla jonottamassa. Saimme liput 36 dollarilla, mika on naurettavan halpaa. Edellisena iltana meille todettiin, etta liput ovat 75 dollaria. Taman jalkeen kappailimme Central parkin reunaa pitkin luonnontieteelliseen museoon. Aika mahtava paikka. Minahan innostun noista dinosauruksista, avaruusjutuista sun muista ala-asteikaisten pikkupoikien kiinnostuksen kohteista, joten I'm down for that!

Museossa vierahti ainakin kolme tuntia. Kappailimme takaisin Central parkin lapi. Nakoalatasanteelle nojautuessani huomasin, etta minun vieressani seisova poika polvistui kosimaan tyttoystaansa. Mina vaan tuijotin tata pariskuntaa kuin mikakin idiootti. Tytto alkoi itkea ja sai lopulta sanottua, etta "kylla". Olipas sopoa. Ja loistavan paikan oli mies valinnut kosinnalle, pakko myontaa. Tosin sivulliset silmaparit (mina) olivat ehka tarpeettomia.

Nyt minun pitaa tehda jotain mun paalle, jotta kehtaan menna teatteriin. Julia sovittelee tossa mun edessa pikkumustaa, etta vissiin munkin tarvii luopua mun leggingseista. Tuikku ja Julle karsii edelleen jetlagista. Molemmat heraa kolmelta joka yo ja supattaa ''mua ei vasyta" ja "ei muakaan". Paivalla ne on valilla ihan pihalla. Hauskaa. Mukava seurata vieresta ja muistella omaa ekaa viikkoa. Mina herasin joka yo parin viikon ajan kello viisi aivan pirteana. :D Nyt ehostautumaan. Heippa!

Yksi sana: TURISTIT.

Julialle apple cider.

Central Park

Keskellapaivaahetkellinenvasymys

Luonnontieteellinen museo ja dino-osasto

Mountain goat. Allisonin mukaan ma naytan talta, kun ma kiipean kiipeilyseinan reunaa. hehe.

2 comments:

  1. Näyttää hei kivalta! Ja vaikka näissä kuvissa ei olekaan mitään jouluista (paitsi pipareita), tulee mulle ihan jouluinen olo! :) Ehkä siihen vaikuttaa kyllä myös se, että siemailen tässä glögiä ja meen illalla Kauneimpiin joululauluihin Tampere-talolle. Kivaa!

    Terkkuja kaikille!

    Ps. Musikaali kuulostaa kyllä niin hienolta! Tahtoo kans! 8)

    ReplyDelete
  2. You are a mountain goat! You should be proud... they are the best climbers.

    ReplyDelete