Tuesday, December 6, 2011

This is how it works

Aamulla oli niin kylma, etta melki hoyrya hengitin. Olohuoneessa siis. Aion nyt jakaa teidan kanssa nerokkaan oivalluksen, josta jo aiemmin kerroin teille. Minun toimiva lammitysohjausjarjestelma sopeutetaan korvaamaan olohuoneen rikkinainen lammitin nain:

Lammin ilma tulee tuolta ritiloiden valista ja osuu tuohon peiliin. Oven on oltava tarkalleen 45 asteen kulmassa seinaan nahden.

Peilista lampo kimpoaa tuohon fleecevilttiin ja siita suoraan olkkariin. Toimii se melkein.

Jos mietitte mitka ihme rytkyt olen paalleni vetanyt, niin voin kertoa, etta merinovillaisen kokosukka-alusasun, fleecesvetarin, jonka paalle fleecehupparin, jonka paalle fleeceviltin ja jalkaan viela leggingsit. Ja kahdet villasukat. Etta nain meilla lahtee Allisonin kanssa aina aamu kayntiin. :) Huomenna on hissan tentti, joten pakko lukia vahan. Huomisen jalkeen mulla ei olekaan enaa mitaan. Oho. Heippa ihunat!

2 comments:

  1. Voi ei Emmuliini, paleleminen on pahinta:( Onneks sulla näyttää olevan paljon siellä vilttiä ja huopaa. Mikä tilanne on maaliskuussa, otanko täältä jonkun kokovartaloturkisjumpperin kans mukaan vai oliko tuo jotain väliaikaista?:D

    Olin muuten eka ihan varma, että sä tolla viritelmälläs halusit vain peiton lämpöiseksi, jotta siihen vois kääriytyä, mutta hyvä jos homma toimii noinkin. :D

    -Soile

    ReplyDelete
  2. Moi ihanainen! Tama on vain valiaikaista, koska lammitin on rikki. Ja lisaksi sahkolasku oli aika hurja, koska emme ole sellaista aiemmin saaneet. Tuo lammitin on kylla aivan turha, kun ikkunat ja ovet falskaa. Ei taalla osata oikein rakentaa. Maaliskuussa pitaisi olla lampimammat ilmat, joten ei hatia. Mutta kosteus tietty tekee kylmemmaksi, joten talvivaatetta vaan mukaan. Ma paasen lisaksi Allisonin huoneeseen asumaan, joten mulla on sit sanky johon me mahutaan vaikka kaikki. Tai yksi voi nukkua lattialla. Saan patjan ja liinavaatteita tarvittaessa Davelta ja Lindalta. :)

    Joo, peitto lampiaa kylla. Folio olisi paljon parempi, mutta en jaksanut tapella sen kanssa. Hihihi. Mun vika tentti on nyt ohi ja seuraavaksi mun pitaa oikolukea ja palauttaa essee. Sitten alkaa loma! Jes! :)

    ReplyDelete