Thursday, December 1, 2011

Viimeinen luento

Istuskelen Lillis cafessa ehka viimeista kertaa tana vuonna. Neljalta on syysperiodin viimeinen luento. Tanaan on myoskin joulukuun ensimmainen paiva eli saan avata ensimmaisen suklaakalenteriluukun. Ja kuunnella lisaa joulumusiikkia. Aion myos ottaa kaiken ilon irti Recista ennen periodin loppua, koska sen jalkeen seuraa kuukauden tauko.

Tuikku ja Julia, nyt kun muistan sanoa, minulla on kolme toivetta. Voisitteko tuoda viela sita lemon grass tai tavallista -taysxylitoljenkkia muutaman pussin. Veisin sen Allisonille tuliaisiksi Californiaan. Toinen toiveeni olisi jalkiuuniruisleipapalat. Edes pikkuinen pussi ruisleipaa tekisi minut hyvin onnelliseksi. Kolmas toiveeni on ruislesepaketti, koska ne loppuu kohta. Lisaksi, jos matkalaukussa on tilaa, voitte tuoda minulle sen beigen (yllari yllari) untuvatakin. Lisaksi, jos mun Airamin termari on jossain lahettyvilla, mulla olisi kayttoa sillekin. Ei mulla muuta. Julia, mina otan suoristusraudan ja lapparin. Palkitsen teidan vaivannaon sitten perilla. ;)

En malta odottaa, etta loma alkaa. Toisaalta, en malta odottaa, etta talviperiodi alkaa. Paatos olla taalla koko lukuvuosi oli paras ikina. En voisi kuvitellakaan tulevani nyt kotiin, vaikka ystavia on nyt ikava enemman kuin aikaisemmin. Kiipeilykaveri pamahti juuri tohon mun viereen, joten lopetan nyt ja olen sosiaalinen. Se on mulle niiiiiiin vaikeaa. Muhaha. Halirutistus kaikille ihanille ystaville ja perheelle! Ootte joka paiva mun mielessa. :)

1 comment:

  1. Olen iloinen sun puolesta. USA on parempi paikka, kuin esim. Puola. Mutta tiesin tämän, koska olen käynyt siellä 1-4 kertaa. Emmu-mummu! T: Henri

    ReplyDelete