Tuesday, January 17, 2012

Speed dating one on one

Meidan salsakurssi on todella hauska. Itse asiassa se on parisalsakurssi. Olimme Kristinan kanssa varmoja, etta naismiesjakaumat osuu akselille yhden suhde kymmeneen. Mutta ei. Puolet kurssilaisista on poikia. Vaihdamme paria noin neljan minuutin valein eli "speed deittaamme". Tama on tietenkin hurjan hauskaa. Kaikkien kanssa vaihdetaan samat kohteliaat kuulumiset, eli:

1. How are you?
2. Have you done salsa before?
3. What year are you?
4. What's your major?

Kaikki kurssilaiset ovat mukavia, paitsi yksi poika, joka on harrastanut salsaa aiemmin. Minulla oli ilo tutustua haneen tanaan. Nelja minuuttia oli enemman kuin tarpeeksi. Han valitti minulle kasien asennosta, peukalon asennosta ja jalkojen asennosta. Lisaksi koskin hanen kateensa vahingossa harjoituksessa, jossa ei saanut viela ottaa kadesta kiinni. Tama oli anteeksi antamatonta ja han teki sen minulle hyvin selvaksi. Pahinta oli kuitenkin minun lotkot kadet. Minulla on kiipeilykurssi aamupaivalla ja lisaksi kiipeilin viela Kristinan kanssa juuri ennen salsaa. Minun kadet oli ehka hieman lotkot, enka kyennyt jannittamaan niita kovin kauaksi aikaa. Tama suututti poikaa kovin. Niin kovin, etta han valitti siita Kristinalle nain "Are you in the same climbing class with her... no? Good, because her arms were like spaghetti."

Minapa kerron teille miksi minun kateni ovat spaghettia. Koska ohjaajani Max teetattaa kestavyysharjoituksia, joista hadin tuskin selvian. Ensinnakin me emme saa laskeutua koyden varassa alas (mika siis tarkoittaa lepoa) vaan meidan on kiivettava alas. Joka kerta. Ylos taas kiipeamme erilaisia harjoituksia soveltaen. Tanaan esimerkiksi ennen jokaista kaden ja jalan asettamista piti laskea kolmeen. Kasi/jalka piti vieda ensin sen otteen kohdalle, johon on matkalla. Eli otteen valinta, kurotus, pida asento kolme sekunttia ja ota otteesta kiinni/laske jalka otteelle. Alas sai kiiveta ilman staattisia pitoja. Love it! :)

Tanaan satoi ja loppu viikosta pitaisi sataa lisaa. Ehka Eugenen normaali talvisaa on nyt alkanut. Ai niin, kavin kaupassa, ostin kananmunia ja yksi kananmuna rikkoutui minun repussa. Sotku. Sen siita saa, kun yrittaa saastaa luontoa kieltaytymalla muovipusseista. Vahan niin kuin silloin, kun unohdin ilvesjuuston kolmeksi kuukaudeksi pussiin, jossa oli mun villakangastakki. Fun times! :) Huomenna minulla on tiedossa kaikki asiapitoiset kurssit. Nyt minun pitaa oikolukea essee. Kellohan on sopivasta 23.30. Silmat lurpsuu, mutta ei auta. Suvi on muuten nyt Ruotsissa Uppsalassa, mista mun ruotsalaiset kaverit on! Aikas hauskaa. Haleja mussukat!

1 comment:

  1. Lötköt kädet etkä kyennyt jännittämään niitä pitkäksi aikaa. Tuo vaan on niin huvittavan ja hellyyttävän välillä.

    ReplyDelete