Tuesday, February 7, 2012

Carrots and peanut butter

Niin oudolta kuin se kuulostaakin, porkkanat ja pahkinavoi on taydellinen valipalaherkku. Janae opetti taman minulle viikonloppuna. Olen tullut viidessa kuukaudessa siihen tulokseen, etta pahkinavoi sopii kaikkeen. Jopa selleri maistuu hyvalle pahkinavoin kera. Jalleen kerran ihmettelen, miksi en ole loytanyt tata taivaallista herkkua aikaisemmin? Jos ja kun lahdette minun innoittamana ruokakauppaan pahkinavoiostoksille, muistakaa tama: pahkinavoin tulee olla luomua. Purkissa ei saa olla muuta ainesosaa kuin pahkinoita. Hillo kylkeen ja alle nakkileipa. Nomnomnom.

Tiedatteko mika on hauskaa? Minulla on huomenna kaksi mid term -koetta, enka ole valmistautunut kumpaankaan. Mita on tapahtunut ahkeralle ja tunnolliselle opiskelijaemmalle? Oppimiskayrani on jyrkasti alaspain kaartuvaa sorttia. Nyt unten maille, jotta jaksan herata aamulla klo 6 opiskelemaan. Aasinsilta. Tama poustaus tuntuu todella typeralta merkkien tuhlaukselta verrattuna mun edelliseen paivitykseen. Lupaan keksia jotain jannempaa ensi kerralla. Haleja!

No comments:

Post a Comment