Wednesday, March 7, 2012

Kiipeilyvarusteita

Olen tilaillut kiipeilyvarusteita tasaiseen tahtiin backcountry.comista. Testaan kiipeilykavereiden valineita ja tilaan parhaaksi kokemani jutut. Bene on neuvonut minua todella paljon. Viime viikolla kavin paikan paalla ostamassa jatkoja ja kyparan. Black Dimondin HoodWire jatkot maksavat Tampereen Camussa 20 euroa kipale. Mina maksoin niista 9 euroa kappale. Olivat - 30% ja lisaksi dollarin kurssi on minulle eduksi. Wou! Jahka viimeisin tilaukseni saapuu kotiovelle, minulla on kaikki mita tarvitsen kiipeilyyn, ankkurin rakentamiseen ja reittien siivoamiseen. PAITSI koysi ja pussi sille. Koydet ovat kalliita ja painavia. Ostan sen taalta aivan varmasti, koska ne ovat paljon halvempia. Mutta milloin ja miten tuon sen Suomeen? Siinapa vasta ongelma. Ehka Katja ja Soile voivat...

Siinahan niita.

Periodi lahestyy loppua ja mua ihan kauhistuttaa. Kauheasti hommaa viela tekematta. Toisaalta olen innoissani, koska Katja ja Soile tulevat tanne. Etta saiskin jo loppua. Lisaksi minun tuleva periodi tulee olemaan aivan mahtava. Kaksi varsinaista kurssia ja sitten urheilukursseja. Opiskelin muuten tanaan ulkona, koska ilma oli aurinkoinen ja lammin. Lisaksi minulla on liput William Fitzsimmonsin keikalle. Mahtavata! Menen Matzen ja ehka Malinin kanssa. Mitas muuta sitten. Salsakurssilla on ensi viikolla naytos. Mina ja minun pari osataan homma oikein hyvin. Eilen oli viimeinen kiipeily 2 -tunti. Ohjaajani kysyi minulta, etta montakos paivaa olen kiipeillyt putkeen. Kolme. Ja monesko tama paiva on. Neljas. :D Nyt pitaisi kuulemma ottaa nelja paivaa vapaata. Smith rockilla kivi on niin teravaa, etta mun sormen paita polttelee edelleen. En pysty edes tekstareita napyttamaan.

Nyt lahden Agate Alley -ravintolaan syopottelemaan kavereiden kanssa. Onnea Natalle! Halit.

8 comments:

  1. Ihanaista naisten päivää muru!<3 Juhlitaakos siellä sitä ollenkaan? Ihan jo unohdin, että sulla oli sitä salsaa - onnea näytökseen, hurmaa ne kaikki!;)

    Ääks, en tajua että kahden viikon päästä IT'S VEGAS BABY!<3 Oon jo ihan liekeissä. Opiskele ahkerasti, niin määkin koitan. Hyvällä säkällä saan tän gradun just sille mallille kun halusinkin. Tää päiväkin pitäs jaksaa painaa analyysiä.

    On sulla nyt pelit ja vermeet kiipeilyä varten!:D Tottakai tuon jotain Suomeen jos vain painorajat antaa myöten:) Miss u cupcake<3

    PS. Himoitsetko jotakin suomijuttuja, joita voisimme tuoda? Salmiakkia, suklaata tai RUISLEIPÄÄ?:D Ollaan menossa tiistaina Katjan kanssa kattoo Meredithille viemisiä niin voisimme muistaa sinua samalla. Tai ruisleivän varmasti ostaisimme vasta lähtöpäivänä.

    ReplyDelete
  2. Oih, luit ajatukseni Soile! Minulla on purkat loppu ja samoin himoan ihan kauheasti Fazerin sinista. Sita tavallista. JA RUISLEIPAAAAAAA! OMG. Joo, kaikki kay. :D Jos teidan laukuissa on tilaa, ma lahetan mun talvitakit teidan mukana. Jos tama sopii teille. Aika menee niiiiiiiiiiiiin nopeasti. Hyvaa naistenpaivaa myos sinne! Taalla ei juhlita moista... ho.

    Nyt laitan juoksukamat niskaan, ja menen juoksemaan 10 kilometrin juoksutestin. Hui. :)

    ReplyDelete
  3. No hyvä!:D Niitä siis tulossa;) Täytyy katsoa laukkujen tilavuutta sitten, eiköhän jotain saada mahtumaan:) Mukavaa päivää ja tsemppiä juoksuun! Minä kävin aamulla juoksemassa 8km! Nyt on jo ilta, kävimme juuri saunassa ja nyt rentouttavaa sohvalla löhöilyä tiedossa<3 Ihanaa.

    ReplyDelete
  4. Ainiin - ja siis käykö ihan Vaasan ruispalat vai haluatko jotain fancyä?;) Ja oliko se Jenkki Salmiakki vai tykkäätkö Mentholista tai jostain muusta mausta? Vai tietäisköhän Katja mistä tykkäät?:D

    ReplyDelete
  5. Kaikki kay! Varsinkin jalkiuunipalat on lahella sydanta. Se kova ja sitkea. :D Ja purkka on salmiakki xylitol, missa lukee professional. Ehka Julia vois laittaa muutaman pussin teidan mukana, ettei teidan tarvitse tuhlata matkarahoja. :) Maksan sitten Julialle, kun tuun takaisin. Oih, ja saunan voit kanssa tuoda. ;)

    ReplyDelete
  6. Hehe, okei vinkkaan sille jos se haluaa osallistua:D Vaikka eihän nuo kalliita ole. Saunan kuljettaminen voisi tulla kalliimmaksi, mutta katsotaan mitä ne check-innissä tykkää:D Ja oih, jälkiuunipalat nam!<3

    ReplyDelete
  7. Moikka Emmukka ja Soile ja Katja,

    mää ostan purkat. Julia tuo ne sulle Soile Balanceen, niin kuin jo puhuittekin FBssa. Tullissa teitä sit epäillään xylitolin liiallisesta maahantuonnista, halussapidosta ja laittomasta myynnistä :).

    ReplyDelete
  8. Kiitos Tuija!:) Joo tarvii harjoitella silmien räpsyttelyä ja herttaista hymyä tullia varten, ehkä ne päästää meidät varotuksella:D

    ReplyDelete