Monday, April 16, 2012

Almost a multipitch

Smith rock vei taas Suomi-ikavan mennessaan. Ei nyt ihan kokonaan, mutta ajattelin ainakin aivan muita asioita. Suunnitelma oli alunperin vieda kaksi kaveriani kiipeilemaan ulos ensimmaista kertaa. Lisaksi kutsuin Daniellen, johon tutustuin viime viikonloppuna. Toinen kaveri sairastui ja perui edellisena paivana. Toinen (kuskimme) perua klo 6 aamulla, puolta tuntia ennen lahtoa. Palloilimme Daniellen kanssa hetken, etta menemmeko vai emme. Bensat on kalliimmat kahdelta ja Danielle joutui kuskiksi. Paatimme, etta mennaan silti. Onneksi nain, koska saa oli aivan loistava ja vietimme viikonlopun rennosti kiipeillen ja patikoiden. Danielle opetti minulle tuhat uutta asiaa, mista olen erittain iloinen. Nika oli messissa myos. Tassapa kuvia. Haleja ihunat!

Pysahdymme aina hakemassa eilisia donitseja, laatikon hinta on 1.54 euroa.

Nika on paniikissa

Yleensa ensimmaisen jatkon asettaminen on pelottavaa, koska joudun kiipeamaan ilman varmistusta todella korkealle. Ja sitten loysin taman. Hello!

Kunhan nyt otin kuvan ylhaalta

Ja tama on samasta paikasta, komeat maisemat

Eika varmistajallakaan huonot nakymat ole

Tonne! Kunhan pelleilen, on vahan turhan vaikeaa mulle viela.

Mina liidasin toisen "pitchin". Danielle tuli perassa ja opetti minulle miten koysi pysyy siistissa nipussa. Ei muuten pysy mulla. Muhaha. ;)

Tama oli harjoituskerta. Ensi kerralla kiipeamme koko reitin ja mina saan kuulemma liidata kaikki 5 pitchia, jos haluan. Reitti on noin 5.9, eli juuri sopiva minun ensimmaiseksi multipitchiksi.

Mina halusin harjoitella varmistamista ylapuolelta aina kun se oli mahdollista, koska opin sen tana viikonloppuna. Ylhaalla otimme mukavan asennon ja paistattelimme auringossa. Etta sellainen viikonloppu.

No comments:

Post a Comment