Wednesday, June 13, 2012

DS-2019

Viisumini vanhenee kolmen paivan paasta. Olen ollut taalla vahintaankin paniikissa, etta jaanko sittenkaan tanne, koska harjoittelupaikkani ei ole vielakaan antanut minulle virallista tyotarjousta. Tanaan sain s-postin yhteyshenkiloltani. Se meni nain: "Your new DS-2019 is at the front desk of 333 Oregon Hall for you to pick-up". WUHUU! Tama tarkoittaa, etta viisumiani on jatkettu. Nyt voin taas jatkaa suunnittelua, kun tiedan, ettei mua karkoiteta taalta. Itse asiassa ongelma ei ole karkoitus vaan se, etten paase tanne enaa takaisin, jos rikon viisumin aikarajoja. Ei parane.

Paatin aamulla, etten syo herkkuja tanaan. Campuksen tahvilat sulkevat ovensa ja satuin olemaan paikalla juuri sulkemisaikaan. Sain kuusi ilmaista donitsia/pullaa/bagelia. Kiikutin herkut ryhmatapaamiseen. Kesken tapaamisen tuttavani kiipeilykurssilta kavelee ohi. Han kantoi ilmaisia pullia toisesta kahvilasta. Arvaa antoiko han minulle puolet niista. Jop. Nyt minulla on edelleen 6 pullaa/donitsia/bagelia laukussa. Olen edelleen ryhmatapaamisessa ja esitan kirjoittavani ryhmatyota. Taitaa olla parempi, etta jatan taman tahan ja jatkan hommia. Haleja!

No comments:

Post a Comment