Monday, August 20, 2012

Kanan kyninta ja frendit

Kamppikseni Ella osti toissapaivana kokonaisen kanan. Han keitti sen kattilassa, jotta saisi keittoliemet pakkaseen samalla. Kanan kasvattaja on Ellan tuttu ja kanalla oli nimi. Niinhan siina sitten kavi, etta kamppikseni alkoi voida pahoin, kun kana piti halkoa ja lihat irroittaa. Katsoimme youtubesta miten halkominen ja lihan irroitus tapahtuu, koska emme ole moista aiemmin tehneet. Mina hoidin lopulta homman kotiin. Ei pahoinvointia. Emma 1 - Kana 0.

 
Tassa teille oikein kuva. Ella paasi nain pitkalle. Uusia aluevaltauksia keittiossa. Etta jos sinulla on kokonainen kana, niin mina voin pilppoa sen.

Olin eilen aamulla kiipeilemassa Andrew nimisen pojan kanssa. Han oli intro to lead -kurssilla minun kanssa. Olen kunnostautunut tradikiipeilyssa viimeaikoina, koska en ole paassyt Smith rockille. Liidasin tradivarmistuksilla viisi reittia Skinner kukkulalla (Eugenen keskustassa, missa intro to lead -kurssi pidettiin). Liidaus omilla varmistuksilla on ainut keino, jolla saan kiipeilyyn jannitysta tutuilla reiteilla. Hupsista vaan, olen koukussa. Marssin backcountygeariin ja ostin omat aktiiviset varmistukset passiivisten varmistusten rinnalle. Yleisnimitys naille on Suomessa ilmeisesti frendi (Wild Countryn tuotemerkki) tai kamu (BD Camalot). Minun frendit on DMM:n Dragons. Tadaa!

My babies! Kaksi puuttuu, numero 4 ja tupla numerosta 1.


No comments:

Post a Comment