Saturday, June 15, 2013

Uuet kengät

Ostin viikko sitten uudet kiipeilykengät, halvalla kun sain ja oli minun pientä kokoa. Eli sportivan Testarossat. Backcountry gear Eugenessa on mukava siitä, että ne tilailee mielellään kaikki koot kokeiltavaksi, jos kysyy. 35 ja 35,5 pitää melkein aina tilata. Varvasonnettomuuden vuoksi en voinut edes sovittaa toista kenkää. Ostin silti ja kokeilin niitä ensimmäistä kertaa Smith rockilla. Itkuhan multa meinas päästä. Kenkien sisäänajaminen kun kestää hetken ja varpaassa on edelleen mustelma. Kengät pelas kuin unelma, mutta kipu oli niin kova, että muutaman päivän tauko tekee nyt hyvää.

Kiipesin Codyn, Luken ja Maxin kanssa. Minun tavoitteeni kiipeilyreissulle oli ajaa kengät sisään liidaamalla helppoja reittejä. Helppo riippuu päivästä. Minun helppo on reitti, jonka vain sujahdan ylös enkä joudu miettimään mitä olen tekemässä tai missä seuraava pultti on. Kunhan kiipee ja klippaa jatkoja kun pultti sattuu kohdalle. Kiipesin torstai-iltana viisi reittiä ja perjantaina kolme. Kahden viikon totaalinen kiipeilytauko tuntui sormenpäissä. Sattuu näpytellä. Luke ja Cody ovat hauskaa kiikkuseuraa.

Emma sandbagging. Sanoin pojille, että tää on hyvä lämppäriliidi, pehmeä 10a. Minä tiedän, olen ollut täällä aiemminkin. No ei ollut, kun greidiä vaikeampi, boulderhänkkialku, jatkuva ja pitkä. Chicken Mcnuggets on sen nimi. Vierestä kiivettiin Vomit Launch 11b, klassikko, neljä tähteä. Mahtava.

Lounas ja atklaitteita

Pienet asiat tekevät onnelliseksi, coffeecoffeecoffee!

Minun oli pakko ottaa lepopäiviä tähän väliin ja tehdä kouluhommia. Sunnuntai-iltana kiipeilysessarit ja maanantaina Eugeneen valmistujaisia seuraamaan. Tiistaina takaisin Smith rockille. Haleja ja terkkuja! xoxoxo

No comments:

Post a Comment