Saturday, October 19, 2013

Las Vegas & Redrocks

Hello, täällä taas! Olen Las Vegasissa. Minä ja Max yövymme kaveripariskunnan luona. Eilen kiivettiin sporttireittejä red rockseilla. Tänään kiivetään pidempi reitti, Epinephrine niminen. Mä sanoin, että jos ihan lämmittelyksi jotain helppoa ja ei kauheen korkeelle mentäis, kun mulla kuitenkin on tota yliherkkyyttä korkeille paikoille aina ensin, kun ei ole pää tottunut. Maxin kaverit kutsui meitä kiipeen tuon reitin heidän kanssaan. Ja tietenkin me mennään. Tämä tulee olemaan korkein reitti, mitä minä olen ikinä kiivennyt, noin 530 metriä. 13 pitchiä, jos lasketaan ankkurit, mutta omilla ankkureilla saa lyhennettyä pitchien määrää. Odotellaan, että Blake ja Allison herää. Aloitamme aika myöhään, puoli yhdeksältä oli Blaken toive. Eli olemme reitillä vasta 11 aikaan. Ja kiikku kestää noin 7 tuntia. Eli miehet saa liidata, että keretään ennen auringon laskua pois. :) Mä meen nyt pakkaan ja tekeen eväsleipiä.  Haleja!

No comments:

Post a Comment